محل لوگو

کسب درامد روزانه یک الی 3 میلیون تومان تضمینی در روز با ایده های بدون سرمایه در ایران با درامد میلیونی و میلیاردی


بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام خدمت شما دوست و سرور گرامی

 

قطعاً امروز میتواند مهمترین روز زندگیتان باشد. روزی که بزرگترین اتفاق زندگیتان رقم میخورد! در حین مطالعه هم تمام احساسات منفی را از خود دور کنید چون تیم ما میخواهد برخلاف کلاهبرداران عرصه کسب درآمد اینترنتی با شما روراست و صادق و منطقی باشد و یک روش کسب درآمد کاملاً منحصر بفرد، شگفت انگیز و کاملاً کاربردی را به شما یاد بدهد تا شما هم بتوانید بصورت صددرصدی یک کسب درآمد فوق العاده بالا (بالای 30 میلیون تومان در ماه با آموزشات دوره و ایده های میلیونی بدون سرمایه و میلیاردی بی نظیر در ایران )داشته باشید و گول کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

 

قبل از اینکه بگوییم میخواهیم چه کمکی به شما بکنیم بگذارید ابتدا یک سری مسائل را برای شما روشن کنیم!

 

چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بسیار زیادی بدست آورد؟؟! تقریباً هیچکس!

 

حالا چه کسی هست که دوست نداشته باشد از طریق جایی که بیشتر افراد وقت خود را آنجا تلف میکنند (اینترنت!) پول بسیار زیادی بدست آورد؟؟! مطلقا هیچکس در هیچ جای دنیا!!

 

همین محبوبیت کسب درآمد از اینترنت باعث شده بعضی از افراد متاسفانه از این موضوع سو استفاده کنند و مطالب مزخرفی را به عنوان پکیج های آموزش کسب درآمد از اینترنت به مردم بی گناه و جویای کار که اکثر آنها وضع زندگی خوبی هم ندارند با قیمت های گزاف بفروشند. شاید شما هم تجربه تلخ گیر افتادن در تله این کلاهبرداران را داشته باشید. آیا اینگونه جملات برای شما آشنا نیستند:

 

“کسب درآمد رویایی از اینترنت با روزی ۲ ساعت کار آسان”

 

“کسب درآمد ۳ میلیون تومان در ۵ دقیقه”

 

“کسب درآمد ۶۰۰ هزار تومان در ۶۰ دقیقه”

 

“این روش کسب درآمد فقط تکرار یک روند و فرمول ساده و ثابت است و نیاز به هیچ دانشی ندارد و شما فقط آن فرمول ثابت را تکرار میکنید و کسب درآمد میکنید”

 

“این روش کسب درآمد فقط مختص تیم و گروه ماست و غیر از ما کسی آن را بلد نیست”

 

 

“گروه ما حتی از طرف صداوسیما هم دعوت شد و از ما مستند ساختند”

 

“و…”

این جملات چند نمونه از جملات فریبنده و کاملاً دروغی هستند که بعضی از کلاهبرداران اینترنتی در سایتهایشان در مورد به اصطلاح پکیج های آموزش کسب درآمدشان مینویسند! و متاسفانه بسیاری از افراد هم به دلیل ساده لوح بودن و آشنا نبودن با فضای کسب و کارهای اینترنتی، پولهایی که با سختی و بعضهم با کارگری بدست آورده اند را در حلق این کلاهبرداران میریزند و با خرید و دریافت خزعبلات آن کلاهبردار تازه میفهمند که چه کلاه گشادی سرشان رفته! ولی به قول معروف پشیمانی دیگر سودی ندارد!

 

دوستان و سروران گرامی، ما، تیم بزرگ و با تجربه درآمدآوران، بعنوان افراد با تجربه‌ای که سالهاست بیزنس اینترنتی داریم و از ده ها راه مختلف در حال کسب درآمد اینترنتی هستیم صراحتاً به شما اعلام میکنیم که اینگونه سایت ها تماااااااااااماً کلاهبردار هستند! همه آنها دروغ میگویند! این جملات تحریک کننده فقط و فقط برای فریب شماست. هیچ کار پر سود و پر درآمدی در کل دنیا وجود ندارد که کسی بتواند با تکرار یک فرمول ساده و ثابت پول پارو کند! اگر چنین چیزی وجود داشت قطعاً تا الان تیم ما آن روش را پیدا کرده بود و به کل ایران هم آموزش داده بودیم!! هیچ کسب و کاری در دنیا (چه اینترنتی و چه فیزیکی) آسان و بی دردسر نیست! این را از ما میشنوید که در حال حاضر در حال بیزنس و کسب درآمد از ده ها روش اینترنتی و غیر اینترنتی مختلف هستیم. نه دکتر هستیم و نه مهندس!! ما فقط تیم میلیونرهای خودساخته هستیم که البته تعریف از خود نباشد اگر دانش و تجربه ما در زمینه کسب درآمد از اینترنت بیشتر از دانش یک دکتر و پزشک در زمینه علم پزشکی نباشد مسلماً کمتر هم نیست! توجه داشته باشید آن کسانی هم که به شما فیلم دعوت شدنشان به برنامه های تلوزیونی صداوسیما و شبکه سه و… را نشان میدهند قطعا یک مبلغی را خرج کرده اند فقط برای اینکه بتوانند همان فیلم را به شما نشان بدهند! شاید میپرسید یعنی چه؟؟! بسیار ساده است…به تهیه کننده‌ی یک برنامه تلوزیونی مبلغ مشخصی را میپردازند تا آنها را به برنامه شان دعوت کنند و بعنوان کارآفرین از آنها تعریف و تمجید کنند و سایتشان را معرفی کنند و به کلاهبرداری هرچه بیشتر آنها کمک شایانی کنند! کسی هم نمیتواند کوچکترین گیری به این موضوع بدهد چون همه‌ی اختیارات آن برنامه به دست تهیه کننده است! حتی خود شمایی که دارید این مطلب را میخوانید نیز میتوانید خیلی راحت همین الان با یکی از برنامه های تلوزیونی تماس بگیرید و مبلغ مشخصی را به آنها بپردازید و آنها هم یک زمان برای شما تعیین میکنند و شما را به برنامه‌شان دعوت میکنند! به همین راحتی به همین خوشمزگی! حالا جالب است بدانید این افراد کلاهبردار حتی یک لیسانس هم ندارند آنوقت لقب دکتر و مهندس به خودشان میدهند!! دکتر فلانی و مهندس فلانی!! تا چند وقت دیگر لقب پروفسور را هم به کلکسیون افتخارات تقلبی خود اضافه میکنند!! گول کانال های تلگرامیشان و عکس و ویدیوهایی که بعنوان سند و مدرک کسب درآمدشان به شما نشان میدهند را هم نخورید زیرا تمام آنها دستکاری شده و ادیت شده هستند و فقط برای فریب شما درست شده‌اند. اگر کسی ذره‌ای به زمینه های ادیت و فتوشاپ و… مسلط باشد کاملاً متوجه میشود که مدارک آنها ساختگی هستند.

 

میرسیم سر اصل مطلب…اینکه ما میخواهیم چه کمکی به شما بکنیم…نه جمله فریبنده ای در کار هست و نه اغراق و بزرگنمایی…ولی قطعاً تیم ما، تیم بزرگ میلیونرهای خودساخته به زودی مزه کسب درآمد چند میلیونی تا چندصد میلیونی از اینترنت را به شما خواهد چشاند. کسب درآمد از اینترنت یک امر غیر ممکن نیست و کاملاً قابل دستیابی است ولی متاسفانه بعضی از افراد انقدر در این زمینه سرشان کلاه رفته است که به این باور رسیده اند که کسب درآمد اینترنتی اصلاً وجود ندارد و دروغی بیش نیست!! ولی ما با توکل به خدا قطعاً بهترین روش تضمینی و واقعی کسب درآمد چند صد میلیونی از اینترنت را که خودمان هم در حال استفاده و کسب درآمد از این روش هستیم را به شما آموزش خواهیم داد. پس اگر وااااقعاً قصد دارید این بار هرطور که شده درآمد ایده آلی از اینترنت کسب کنید و به دنیا نشان دهید که چه توانایی هایی دارید با ما همراه باشید…

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ).

برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی و بصورت دلاری است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید و درآمدتان را بصورت ریال خودمان دریافت میکنید.

شاید شما از دسته افرادی باشید که قبلا کسب درآمد آنلاین را امتحان کرده‌اید و شکست خورده‌اید. یا اینکه فردی هستید که به تازگی به این زمینه علاقه‌مند شده‌اید. فرقی نمیکند جزو کدام دسته باشید، به هر حال به شما تبریک می‌گویم. شما به دلایل زیر انتخاب درستی کرده‌اید و بخت با شما یار بوده است که با سایت ما آشنا شده‌اید و کسب درآمد از اینترنت به وسیله فایل آموزشی ما را هدف خود قرار داده‌اید:

۱ – امکان استفاده از اهرم: در کسب درآمد آنلاین از طریق روش آموزش داده شده در فایل آموزشی ما اگر به درستی کار کنید می‌توانید از قدرت اینترنت که دسترسی میلیون‌ها نفر در سطح کشور و میلیاردها نفر در دنیا را به اطلاعات و ارتباطات را فراهم کرده استفاده نمایید و از این اهرم قدرتمند برای پولسازی استفاده کنید. پتانسیل عظیم اینترنت در خدمت شماست.

۲ – فعالیت بروز و پردرآمد: اگر به فکر درآمد چند هزار تومانی یا چند سنتی در اینترنت هستید، بهتر است طرز فکر خودتان را اصلاح کنید. کسب درآمد از اینترنت مهارتی به روز است، گرچه در جامعه ایران زیاد به اینگونه افراد بها داده نمی‌شود و برفرض اگر کارمند اداره آب باشید ممکن است در بعضی شهرها جایگاه اجتماعی بهتری داشته باشید ولی وقتی شما می‌توانید با استفاده از فایل آموزشی ما درآمد خیلی خیلی بیشتری از یک کارمند بدست بیاورید و خودرو و خانه‌ای بهتر و لوکس تر داشته باشید و با صرف وقت کمتر، درآمدتان بیشتر رشد کند چه کسی اهمیت می‌دهد؟

دوران فروش زمان برای بدست آوردن پول دیگر تمام شده! (حداقل برای کسانی که از طریق روش آموزش داده شده در فایل آموزشی ما درآمد خوبی از اینترنت بدست می‌آورند اینطور است). مشاغلی که در آنها روزانه ۸-۹ ساعت در جایی مشخص کار می‌کنید تا به ازای زمانی که صرف می‌کند پول بدست آورید قدیمی شده و باید مشاغل و راه‌ های کسب درآمد نوین را همگام با پیشرفت دنیا تجربه کنید.

البته اینطور نیست که در کسب درآمد از اینترنت و با استفاده از روش آموزش داده شده در فایل آموزشی ما دیگر نیاز به صرف زمان نباشد! بلکه برعکس در ابتدای کار باید زمان و انرژی بیشتری بگذارید و از همه جهات تلاش کنید تا ثمره آنها را برداشت کنید. باید بدانید که برای کسب درآمد از اینترنت به وسیله فایل و روش طلایی ما باید تلاش زیادی به خرج دهید و انضباط، نظم در کارها و برنامه‌ریزی را در پیش بگیرید تا به درآمد فوق العاده بالای آن برسید. هر کس غیر از این را به شما گفت قطعاً دروغگو است.

اما مزیت کسب درآمد از اینترنت به وسیله روش آموزش داده شده در فایل ما این است که نیازی نیست این تلاش و صرف انرژی تا سن ۵۵ – ۶۰ سالگی ادامه داشته باشد! (برعکس یک کارمند). شما مسلماً بعد از چند سال فعالیت آنقدر درآمد کسب خواهید کرد که دیگر نیازی به ادامه فعالیت نداشته باشید و بقیه عمرتان را صرف کارهای دیگری مانند کارهای خیرخواهانه و کمک به نیازمندان، تفریح و مسافرت و خوشگذرانی و… نمایید. اصلاً خودتان حساب کنید وقتی درآمد ماهانه شما بیش از 30 میلیون تومان الی چند صد میلیو تومان با روش ها و ایده های بدون سرمایه میلیونی و میلیاردی باشد اصلاً میتوانید بعد از چند سال کسب و کارتان را رها کنید و دیگر هیچ کاری انجام ندهید و تا آخر عمرتان با درآمدی که بدست آورده‌اید برای خودتان و خانواده‌تان یک زندگی عالی فراهم کنید. البته اگر دلتان بیاید این کسب و کار را رها کنید، که بعید میدانم!!

۳ – داشتن آزادی زمان و مکان: دانشجو هستید و کسی شما را استخدام نمی‌کند؟ مشکلی دارید که نمی‌توانید از خانه خارج شوید؟ مهم نیست وسط جنگل آمازون باشید یا در یک کلبه ساحلی، هرجا که یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ یا گوشی موبایل و یک دسترسی مناسب به اینترنت وجود داشته باشد، شما می‌توانید پول دربیاورید و از زندگی لذت ببرید!

ساعت ۲ صبح است و خواب‌تان نمی‌برد؟ خب، چطور است کمی پول دربیاورید (:

۴ – بدون نیاز به مدرک، بدون نیاز به استخدام، بدون داشتن رئیس: این روش برای کسانی که از کارکردن برای دیگران متنفر هستند عالی است! برای خودتان کار کنید و هرچقدر که تلاش کردید بدست آورید. نیازی به مدرک دانشگاهی مرتبط با کامپیوتر هم نیست. این یک مزیت بزرگ برای شماست.

 

۵ – گزینه‌های زیاد برای کسب درآمد: اگر شما آموزش موسیقی می‌دهید، معمولا گزینه‌های زیادی برای پیداکردن شغل در بیرون برای شما وجود ندارد. اما در اینترنت و کسب درآمد آنلاین از طریق روشی که ما در فایلمان آموزش داده‌ایم، شما می‌توانید از استراتژی ها و ترفند هایی که به صورت بی نهایت و نامحدود پتانسیل کسب درآمدی دارند استفاده کنید و درآمد خود را روز به روز بیشتر و بیشتر کنید. خود ما از ده ها ترفند در این روش برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنیم که همه‌ی آنها را در فایل ارزشمندمان به شما آموزش داده‌ایم.

۶ – خودتان درآمد خودتان را بدون محدودیت مشخص می‌کنید، نه رئیس: از حقوق‌ بگیری خسته شده‌اید؟ کسب درآمد آنلاین با روش ما می‌تواند جوابگوی عطش شما برای درآمد بیشتر و بدون محدودیت باشد. اما عجله نکنید! اگر اول راه هستید، ابتدا بهتر است تا زمانی که یک درآمد خوب و پایدار از اینترنت بدست می‌آورید شغل خودتان را حفظ کنید و بعد تصمیم بگیرید.

قبل از شیرجه زدن در دنیای کسب درآمد آنلاین، بدانید که ممکن است خطراتی در کمین شما باشد، اگر که احتیاط نکنید..!!

تیم قدرتمند ما چند هفته بصورت شبانه روزی وقت گذاشته است و برای شما دوستان گرامی که به کسب درآمد از اینترنت و... علاقه دارید، یک فایل آموزشی فوق العاده ارزشمند و نایاب تهیه کرده است که در آن روش های شگفت انگیزی کسب درآمد از اینترنت که افراد بسیار بسیار کمی از وجود چنین منبع کسب درآمدی اطلاع دارند و خود ما هم از طریق این روش در حال کسب درآمد از اینترنت هستیم را بصورت کاملاً واضح و اصولی و قدم به قدم به شما آموزش داده‌ایم. با اطمینان کامل داریم خدمت شما عرض میکنیم که این روشی که ما در این فایل آموزش داده‌ایم بهترین و پر پتانسیل ترین روش کسب درآمد چند صد میلیونی از اینترنت است که به فکر همه کسی نمیرسد. در واقع ما در این فایل تمام تجربیات چند ساله‌ی خودمان در این روش و کسب و کار را در اختیار شما قرار داده‌ایم. خود ما در ابتدای راهمان و آن زمانی که به تازگی قدم در مسیر کسب درآمد اینترنتی گذاشته بودیم با سختی های زیادی مواجه بودیم. کسی هم نبود که ما را راهنمایی کند. خودمان با چنگ و دندان و با شکست ها و هزینه های فراوان توانستیم بالاخره راه درست کسب درآمد ایده آل از اینترنت را یاد بگیریم و به آرزوی قدیمیمان برسیم. و اکنون با یاری خداوند درآمد بسیار ایده آلی از اینترنت داریم و هیچ یک از ما هیچ کسب و کار فیزیکی و خارج از فضای اینترنت نداریم. اکنون ما این تجربیات و دانش هایی که طی این سالها با مشقت های فراوان در این مسیر و در فضای این کسب و کار خاص بدست آورده‌ایم را بسیار جمع و جور و و شیک در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بدون هیچ مشکلی و در سریعترین زمان ممکن به یک درآمد عالی از اینترنت برسید. آیا این فوق العاده نیست؟؟! اگر هم به وبسایت ما نگاهی بیندازید میبینید که غیر از همین فایل آموزشی، چیز دیگری در سایت قرار نداده‌ایم و تمام تمرکز خود را بر روی تاثیرگذاری و کارآمدی و درآمدزایی همین فایل آموزشی گذاشته‌ایم. یعنی شما با خرید همین فایل آموزشی دیگر نیاز به چیز اضافه دیگری نخواهید داشت و همه آموزشات در اختیار شما قرار میگیرند. ما به هیچ وجه مانند بقیه سایت ها (که صد البته همشون کلاهبردار هستند و متاسفانه بعضیا مثل اینکه دوست دارند حرف های دروغ آن سایت ها را باور کنند!!) به شما نمیگوییم که این روش ها به هیچ دانشی نیاز ندارند! نمیگوییم که با روزی ۲ ساعت فعالیت از این روش ها میتوانید ثروتمند شوید! نمیگوییم این روش ها به تمرکز نیاز ندارند و خیلی آسان هستند!! نمیگویم که حتی یک پیرمرد ۸۰ ساله هم میتواند این روش ها را انجام دهد!! میدانیم که متاسفانه همین الان بعضی ها دوست دارند ما هم مثل بقیه سایت ها این جملات دروغ و فریبنده را بگویم تا ته دلشان قرص شود!! ولی به چه قیمتی دوست عزیز؟! به قیمت کلاهبرداری از شمایی که ممکن است پول خرید فایل آموزشی را با کارگری بدست آورده باشید؟ و بعد هم زار زار گریه کنید که چرا گول خوردید؟؟! خیر دوست عزیز ما مثل بعضی ها کلاهبردار نیستیم! همین اغراق نکردن ما و همین دروغ نگفتن ما باعث شده که حتی تعداد فروش فایل آموزشیمان هم کمتر از آن سایت های کلاهبردار باشد! چون متاسفانه بسیاری از هموطنانمان عاشق باور کردن حرف های دروغ و فریبنده هستند و فقط منتظرند یک سایتی بگوید بسته کسب درآمد ما شما را یک شبه و بدون هیچ تلاشی میلیونر میکند و مثلا در همان روز اول در عرض ۵ دقیقه ۳ میلیون تومان به جیب میزنید و آنها هم سریع باور میکنند و فایل مزخرف آن سایت را میخرند و بعد درجا پشیمان میشوند! اگر ما هم اینجور جملات فریبنده را میگفتیم قطعا الان فروش فایل ما ده ها برابر آن سایت های کلاهبردار بود ولی ما به هیچ وجه حاضر به چنین کار کثیفی نیستیم. اما این موضوع به شدت به نفع دوستانی است که فایل آموزشی ما را خریداری میکنند چون تا به این لحظه تعداد افراد بسیار بسیار اندکی در کشور فایل ما را خریداری کرده‌اند و افراد زیادی از آن خبر ندارند و همین باعث شده است پتانسیل کسب درآمدی این روش که در فایل آموزش داده‌ایم به شدت بالا باشد و حالا حالا ها هم این پتانسیل از بین نمیرود و حتی بصورت مادام العمر میتوانید از این روش استفاده کنید و کسب درآمد کنید.

لازم به ذکر است انجام دادن این روش کسب درآمد و وارد شدن به دنیای این کسب و کار شگفت انگیز، نیاز به تسلط کامل به اینترنت دارد، یعنی باید با فضای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی و این مسائل آشنایی کامل داشته باشید. به عبارت دیگر نباید از آندسته افرادی باشید که وقتی کاری در اینترنت دارید خودتان بلد نیستید و به کس دیگری میسپارید که برای شما انجام دهد! اگر از آندسته افراد باشید در این کسب و کار با مشکل مواجه خواهید شد. البته برای آندسته از افرادی که تسلط زیادی به اینترنت ندارند هم غیرممکن نیست چون میتوانند با جستجو در اینترنت در مورد مسائلی که بلد نیستند تحقیق کنند و یاد بگیرند و درآمد خود را هرچه بیشتر افزایش دهند…ولی خب هر چه دانش شما از اینترنت بیشتر باشد این کار برای شما به مراتب آسان تر میشود.

اما میرسم به دو عنصری که برای کسب درآمد از این روش آموزش داده شده کاملاً ضروری هستند: “تلاش” و “صرف وقت کافی”. وجود هر دو تا عنصر برای موفقیت کاملاً ضروری است. در صورتیکه به اندازه کافی تلاش کنید و برای کارتان وقت کافی کنار بگذارید ما بصورت صددرصدی به شما تضمین و اطمینان میدهم که به زودی با این روش به یک درآمد فوق العاده و چندصد میلیون تومانی میرسید. میدانید جالبی کار کجاست؟؟! در این روش ناب که در فایل آموزش داده ایم حتی زمانی که در خواب هستید هم درآمد دارید!! یعنی شما شب میخوابید و صبح بیدار میشوید میبینید مثلا ۷۰۰ هزار تومان یا مثلا یک میلیون تومان یا بیشتر درآمد کسب کرده اید! هیچ اغراقی در کار نیست دوست عزیز! البته توجه داشته باشید که این امر در آن اوایل کار مقدور نیست! بنده را با کلاهبرداران اینترنتی اشتباه نگیرید عزیزان! یعنی شما باید چند هفته یا چند ماه برای کارتان وقت گذاشته باشید و تلاش کرده باشید تا به آنجا برسید….ولی در صورتیکه کارتان را مداوم و به درستی انجام دهید رسیدن به این شرایطی که عرض کردم کاملاً تضمینی و صددرصدی است.

حتماً دارید با خودتان فکر میکنید آیا واقعاً مقدار درآمد حاصل از این روشی که آموزش دادیم چند صد میلیون تومان در ماه است؟! در جواب باید بگوییم که بله واقعا همینطور است و هیچ اغراقی در کار نیست! در ابتدای فعالیتتان تا مدتی مسلماً درآمدتان پایین است و از چند ده هزار تومان شروع میشود و به چند صد هزار توما ن میرسد و کم کم با گذشت زمان درآمدتان میلیونی میشود. و بعد از گذشت چند ماه و انجام دادن مرتب دستورالعمل ها و استراتژی های آموزش داده شده در فایل آموزشی درآمد شما چند صد میلیونی میشود. در کل این روش هیچ محدودیت و سقفی برای کسب درآمد ندارد و پتانسیل کسب درامدی آن نامحدود است.

درآمد شما تماماً بصورت ریال و از داخل کشور خودمان است و بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای بابت چنج کردن پول و… خیلی راحت به حسابتان میاید. (یک روز یکی از دوستان از پشتیبانی پرسید اگر درآمد بصورت ریال و از داخل کشور خودمان است پس چرا در یکی از عکس های اسلاید شو های سایت نوشته شده “با گوشیت صدها دلار در ماه کسب درآمد کن”! دوستان این جمله به معنی این است که درآمدی که ماهانه از این روش بصورت ریال کسب میکنید واقعاً معادل صد ها دلار است. که با گذشت مدتی قطعاً به چنین درآمدی خواهید رسید.). این روش کاملاً کاربردی، درآمدزا، پربازده، اصولی و از لحاظ شرعی کاملاً حلال است و برای کاربران ایرانی هم هیچگونه محدودیتی ندارد چون داخل کشور خودمان صورت میگیرد و ربطی به خارجی ها ندارد و هیچ ارزی هم از کشور عزیزمان خارج نمیشود.

این درآمد هایی که ذکر کردیم تخیلی نیستند دوستان! این مقدار درآمد ها را کاملاً بر حسب تجربیات و کاملاً معقولانه خدمت شما عرض نمودیم.

 

شاید برخی دوستان بخواهند این سوالات را از ما بپرسند:

سوالِ دوستان: این روشی که شما در فایل آموزش داده‌اید هیچکدام از این موارد نیست؟!: سایت های تبلیغات کلیکی، فارکس و باینری آپشن و الیمپ ترید و امثال اینها، نمایندگی بیمه، کوتاه کردن لینک، بیت کوین و انواع دیگر ارز های مجازی،نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌ای، کسب درآمد از پاپ آپ، آپلود ویدیو، بازار بورس ایران یا کشور های دیگر.

پاسخِ ما: خیر دوستان. روشی که ما در فایل معرفی کرده و آموزش داده‌ایم هیچکدام از اینها نیست و هیچ شباهتی هم به هیچکدام از اینها ندارد. ما یک کسب و کار منحصر به فرد و تازه نفس و دارای پتانسیل کسب درآمد فوق العاده بالا را آموزش داده‌ایم که افراد بسیار بسیار بسیاااار اندکی از وجود این منبع کسب درآمد اطلاع دارند که شاید تعداد این افراد در کل کشورمان بالای ۱۰۰۰ نفر نباشد واقعا! اینهایی که شما نام بردید حتی یک هزارم پتانسیل کسب درآمد روش آموزش داده شده ما را ندارند. یعنی حتی نزدیکش هم نمیشوند!

سوالِ دوستان: چرا فایل آموزشی را به رایگان منتشر نمیکنید؟!

پاسخِ ما: جواب این سوال خیلی واضح است و بعید میدانم نیازی به پاسخ داشته باشد ولی خدمت شما عرض میکنیم…همانطور که گفتیم تک تک اعضای تیم ما سال ها سختی کشیده‌اند، شب بیداری کشیده‌اند، مشروط شدن در دوران دانشگاه کشیده‌اند! و از همه مهمتر وقت (طلا!) زیادی را صرف کرده‌ایم تا بالاخره توانستیم به خوبی از با این روش از اینترنت کسب درآمد کنیم. بنابراین هیچوقت حاضر نیستم تجربیاتی که با این همه سختی کسب کرده‌ایم را به رایگان در اختیار کسی قرار بدهیم! اصلاً وجدان ما هیچ، آیا وجدان خود شما دوست عزیز قبول میکند؟؟!

سوالِ دوستان: شما که خودتان انقدر درآمد بالایی از اینترنت دارید، چه نیازی به پول فروش این فایل دارید که آن را میفروشید؟! اصلا چرا باید روشی که افراد زیادی از آن مطلع نیستند و دارید از آن به خوبی کسب درآمد میکنید را در اختیار دیگران بگذارید؟

پاسخِ ما: وقتی کسی از اینترنت کسب درآمد میکند پس از کوچکترین پتانسیل کسب درآمدی آن هم استفاده میکند. مانند سلبریتی های معروف که با وجود دستمزد های بالایی که بابت کار تخصصیشان دریافت میکنند، در تبلیغات کمپانی های مختلف هم شرکت میکنند و بابت آن پول میگیرند. و ده ها مثال دیگر… ما هم واقعا نیازی به پول حاصل از فروش این فایل نداریم ولی چه ضرری دارد این پول را هم داشته باشیم؟؟؟! چه ضرری دارد که با فروش این فایل حتی برای یک ریال هم که شده درآمدمان افزایش یابد؟ مثلاً میتوانیم با این درآمد خرده خرج ها و هزینه های برخی از کسب و کارهایمان را پرداخت کنیم یا مثلا به کارهای خیریه اختصاص دهیم و امثالهم. در مورد بخش دوم سوال هم باید خدمتتان عرض کنیم که چه یک نفر و چه هزار نفر از وجود این منبع کسب درآمد و این روش اطلاع داشته باشند یه هیچکدامشان ضرری وارد نمیشود. یعنی ما که این روش را به شما آموزش بدهیم به کسب و کار خودمان هیچ ضرری وارد نمیشود. پس دلیلی ندارد از افشای این روش ترسی داشته باشیم.

 

خب حالا میخواهیم یک مدرک بسیار محکم دیگر که واقعیت داشتن ادعا های ما را اثبات میکند را خدمت شما سروران گرامی ارائه کنیم. آنچه که در تصاویر زیر میبینید صفحات و جزئیات مربوط به درخواست های برداشت وجه (واریز درآمد) یکی از خریداران فایل آموزشی ما میباشد که از چند تا از برداشتی های خود عکس گرفتند و برای تیم پشتیبانی ما ارسال و تشکر کردند. و خواستند اگر تمایل داشتیم آنها را در سایت منتشر کنیم که ما هم با کمال میل پذیرفتیم و قرار دادیم. لازم به ذکر است ایشان تازه کار هم بودند و زمان زیادی هم از شروع فعالیتشان نمیگذشت که توانستند به درآمد مناسبی برسند. به ترتیب به عکس ها توجه کنید در ابتدا درآمد زیادی نداشته‌اند و درآمدشان رفته رفته و بصورت صعودی افزایش پیدا کرده است و به درآمد میلیونی رسیده‌اند. خودتان حساب کنید ببینید در همان ابتدای فعالیتش به چند میلیون تومان درآمد در ماه رسیده بود!

یکی دو نکته در مورد این عکس ها وجود دارد که باید خدمتتان عرض کنیم:

  • ( آن قسمت های سانسور شده بعد از عبارت “از طرف”، به دلیل مسائل امنیتی و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی سانسور شده‌اند. ضمناً در صورتیکه با گوشی وارد سایت شده‌اید و عکس ها برای شما کوچک هستند و امکان زوم در صفحه وجود ندارد و نمیتوانید به درستی جزئیات عکس ها را مشاهده کنید، کافیست چرخش صفحه گوشی خود را فعال کنید و گوشی خود را بصورت افقی بگیرید تا عکس ها در سایز بزرگتر به شما نشان داده شوند. به این ترتیب به راحتی قادر به دیدن جزئیات عکس ها هستید.)
  • بعضی از دوستان از پشتیبانی ما سوال کردند که چرا موجودی فعلی این شخص در همه عکس ها یکی است! دوستان این موضوع بسیار ساده است و واقعا تعجب میکنیم که بعضی از دوستان چنین سوالی میپرسند! دوستان زمانیکه این شخص در حال تهیه عکس از پنل درآمدش بوده، موجودی فعلی ایشان آن رقم بوده است. و همه این عکس ها را هم همان موقع گرفته است. یعنی همان موقع کلاً از بخشی از تاریخچه تراکنش های خود عکس گرفته است. خب یعنی طی آن چند ثانیه‌ای که ایشان داشتند عکس میگرفتند باید موجودی فعلی‌اش تغییر میکرد؟؟؟! یعنی شما وقتی وارد همراه بانک خود میشوید و میخواد از ۱۰ گردش آخر حسابتان عکس بگیرید، وقتی از چند صفحه عکس میگیرید، باید موجودی فعلی حساب بانکیتان تغییر کند؟؟؟ خب مسلماً خیر!! ایشان هم زمانی که داشته‌اند از صفحه برداشتی هایشان عکس میگرفته‌اند موجودیشان آن موقع ۱۴,۹۶۴,۴۳۵ تومان بوده است! یعنی طی آن چند ثانیه‌ای که ایشان از صفحه برداشتی هایشان عکس میگرفته‌اند پولی به حساب ایشان واریز نشده و ایشان برداشتی انجام نداده‌اند که موجودی فعلیشان تغییری بکند!!! به عکس آخر هم توجه کنید ایشان آن موقع به تازگی درخواست برداشت ۱۴ میلیون تومان از موجودیشان را ثبت کرده بوده‌اند و هنوز درخواستشان در حال بررسی بوده و هنوز واریز نشده است بنابراین این مبلغ هنوز از حسابشان برداشت نشده و در موجودی فعلیشان وجود دارد و قابل مشاهده است.

 

اگر ذره‌ای به زمینه هایی مثل فتوشاپ و… تسلط داشته باشید حتماً کاملاً متوجه شده‌اید که این عکس ها و اطلاعاتی که در آنها درج شده است کاملاً واقعی هستند و کاملاً مشخص است که بطور سالم و امن از پنل درآمد گرفته شده‌اند و ذره‌ای دستکاری نشده‌اند حتی در حد کم و زیاد کردن یک صفر! اگر خودتان عکس های فتوشاپ شده و عکس های واقعی را از یکدیگر تشخیص نمیدهید و در این زمینه تخصصی ندارید میتوانید این عکس ها را به کسی که به این مسائل تسلط دارد نشان بدهید. خواهید دید که آنها نیز واقعی بودن عکس ها را تایید میکنند. (در ضمن ما هیچوقت شما را مجبور به باور کردن حرفهایمان نمیکنیم و اصراری هم نداریم که باور کنید!! هر چه عقلتان حکم میکند!) اگر به عکس ها دقت کنید متوجه میشوید که از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۶ به بعد مبالغ برداشت های دوستمان به طرز واقعاً شگفت انگیزی افزایش یافته است. در واقع از تاریخ مذکور به بعد درآمد دوستمان از این روش به طرز شدیدی روند صعودی پیدا کرده و رفته رفته درآمد ایشان بیش از ۱۰ برابر قبل میشود. یعنی ایشان از تاریخ مذکور به بعد از یک سری راهکار ها و استراتژی های خاص استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند درآمد خود را از این روش چندین برابر کنند. که تمام این استراتژی ها را در فایل آموزشی ما آموزش دیده بودند. در ضمن توجه داشته باشید که این عکس ها مربوط به اوایل فعالیت خریدار فایل آموزشی ما میباشند و ایشان هم اکنون درآمد بسیار بیشتر شده است.

خب دوستان حالا دیگر تصمیم با خود شماست…شما مسئول سرنوشت خودتان هستید. ما به هیچ وجه هیچ اصراری نداریم که شما فایل آموزشی ما را خریداری کنید. اگر کسی هم خریداری نکند اصلاً برایمان مهم نیست حقیقتاً! شاید برخی از دوستان میپرسند چرا قیمت فایل آموزشی گران تر از فایل های دیگری است که در جاهای دیگر با عنوان آموزش کسب درآمد به فروش میرسد! در پاسخ به این دوستان باید عرض کنیم که خیر دوستان این قیمتی که ما برای فایل تعیین کرده‌ایم به هیچ وجه گران نیست و اتفاقاً بسیار بسیار هم ارزان تر از ارزش واقعی آن قرار داده‌ایم. خودتان واقعا فکر کنید چطور بعضی ها ادعا میکنند فایل آموزشیشان شما را به درآمدهای میلیونی میرساند در حالیکه قیمت فایلشان به اندازه قیمت یک پیراهن عادی هم نیست؟؟ یعنی واقعا آیا فکر میکنید کسی که روش مناسبی برای رساندن شما به کسب درآمد میلیونی اینترنتی بلد باشد میاید آن روش را با قیمت یک جفتش کفش معمولی در اختیار شما قرار میدهد؟ آیا شک برانگیز نیست؟؟ خب مسلماً محتویات آن فایل آشغال خواهد بود و آن افراد خودشان هم راه کسب درآمد از اینترنت را بلد نیستند. لازم به ذکر است ما ابتدا این فایل آموزشی را با قیمت 400 هزارتومان تومان در سایت قرار داده بودیم ولی با توجه به درخواست های مکرر دوستان مبنی بر ارائه تخفیف و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و مردم، برای رفاه حال دوستان عزیزی که مایل به کسب درآمد اینترنتی هستند، ۷۵ درصد تخفیف ویژه قائل شدیم و هم اکنون این فایل آموزشی ارزشمند با قیمت بسیار ناچیز 100 هزار تومان قابل خریداری و دانلود است. بله باورش سخت است! غیر از اینجا، کجا میتوانید چنین تخفیفی را برای هر محصولی پیدا کنید؟؟ مسلماً هیچ جا! شما خودتان فکرش را بکنید مثلاً بعضی از شما برای یک جفت کفش درجه یک بیشتر از 100 هزارتومان پرداخت میکنید! خب حالا فکرش را بکنید آن کفش میتواند شما را به آرزو هایتان برساند یا یاد گرفتن یک روش تضمینی برای کسب درآمد مادام العمر و بدون وقفه و چند صد میلیون تومانی؟؟ آیا بهتر نیست این 100هزار تومان را برای خرید فایل آموزش این روش استثنایی بپردازید و بعد از اینکه با این روش کسب درآمد کردید بروید اصلاً بصورت جینی و گونی گونی از آن کفش ها و...برای خودتان بخرید؟؟؟! واقعاً تاسف آور است که در کشور ما مردم حاضرند برای کار های بیهوده میلیون ها تومان بپردازند ولی حاضر نیستند حتی مبالغ کمتر از آن را برای کسب مهارتی که زندگی آنها را متحول میکنند بپردازند! حال آنکه شما با پولتان هر چیزی که بخرید قطعا آن چیز یک عمری دارد و روزی عمرش به پایان میرسد در حالیکه این موضوع برای فایل آموزشی ما صدق نمیکند! حالا خودتان قضاوت کنید آیا قیمت 100 هزار تومان که برای این فایل آموزشی ارزشمند قیمت گذاری کرده‌ایم ارزشش را دارد یا خیر!! 100 هزار تومان که بعد از خرید فایل آموزشی میتوانید به راحتی جبرانش کنید و هزاران برابر آن را بدست آورید!! میتوانید پیشنهاد ما را نادیده بگیرید و با این 100 هزار تومان چند دست لباس بخرید و یا اصلاً این پول را به یک کلاهبردار اینترنتی بپردازید و یک پکیج و فایل مزخرف و غیر قابل استفاده خریداری کنید و تا آخر عمرتان پشیمان باشید و حسرت این را بخورید که چرا به تیم صادق و قدرتمند ما اعتماد نکردید شاید پیشنهاد صادقانه ما میتوانست زندگی شما را تغییر دهد. و یا میتوانید قدر این لحظه طلایی از زندگی خود را بدانید و بر خدا توکل کنید و این فایل آموزشی ارزشمند را خریداری کنید و زندگی خود و فرزندان خود را با درآمد حاصل از این کسب و کار اینترنتی مطمئن و پربازده تامین کنید…این لحظه ای که در آن قرار دارید همان فرصتی است که همیشه منتظرش بودید…آن را از دست ندهید.

**تضمین بازگشت وجه**: در صورتیکه کسی تمام نکاتی که در فایل آموزشی آموزش داده شده را انجام دهد و بعد از حداقل ۳ ماه فعالیت حساب شده با ارائه یک گزارش کلی از فعالیتش به پشتیبانی سایت ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که بابت خرید فایل پرداخت کرده است را تمام و کمال، دو دستی و با کمال میل بازگشت میدهیم.

 

*توجه* *توجه*

از تاریخ 98/10/30 تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر هیچوقت به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. شوخی نیست!! با ۷۵ درصد تخفیف ویژه و با قیمت باورنکردنی 100 هزار تومان تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید.

جهت دریافت دوره آموزشی تضمینی با ایده های میلیونی و میلیاردی بدون سرمایه پس از پرداخت وجه میتوانید دانلود نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 284,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما